Studiedag

Har studiedag idag så drog inte till skolan fan vad soft ändå sov tvärlänge ! (y)
Sen kom anu till mig vi chilla lite och så framtill klockan halv 5, anu drog till hemspråk och jag följde med sitter där nu och får ha datan medans anu ska ha finskaprov.
Har inte gjort något speciellt idag typ, de är ju världens dåligaste väder på en studiedag !
Men jaja sverigeväder..
Sen ska vi hem till mig igen och göra något har spanskaprov också så ska plugga lite till det.
Har ingen bild här på denna datorn så det får bli ett tråkigt inlägg utan bild hejdå.


Kommentarer
Postat av: Melissa.

Var mer aktiv, jätte längesen du skrev något nytt inlägg! Jag tycker du iallafall minst ska skriva 2 inlägg per dag! Just sayin' :)

2011-05-22 @ 19:01:49
Postat av: ;

Hejhej, Kissie här! Underbart söt e du =)

Du och din blogg kan komma jätte långt, du måste bara vara mer aktiv, som mig. Jag skriver åtminstonde 3/4 inlägg per dag. Du kan ju försöka skriva 2 per dag i alla fall. Hoppas du har det bra nu! :)

Mvh Kissie.

www.kissies.se

2011-06-02 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0