M - K

Vad tror ni det första var som hände på morgonen ?
Vaknade försent igeeen ;o !
Vet inte varför jag vaknar försent nu för tiden hela tiden, vaknade i tid förr hela tiden och kom till skolan i tid.
Kom ungefär en timme försent idag men hade träslöjd idag satt och snacka med tjejerna och så.
Sen hade jag gympa hade origentering, sprang med siman kom 2a tvärjobbigt fick springa in i skogen och upp för berg och massa trappor !!
Men sen hade jag svenska vi satt i datasalen och gjorde insändare skrev om maten i skolan och sånt blabla..
Hade mat sen, tväräckligt åt ingenting hade lite rast efter och sen matte hade matteprov gick typ sådär har inte fått reda på poängen än läskigt, hoppas jag klarar det pallar inte ha ett till omprov -.-' !
Men hade elevensval sen pallar inte berätta om det, drog hem till siman sen hade tvärkul idag faktiskt hon har fått 2 katter små som fan och söööta som socker !! ;o
älskar dom vill ha dom, men jaja sen kom min pappa och hämta mig vid typ halv 9 trorjag.
Har ba haft datan och så, fredag imon (y)
Har inget speciellt att skriva väntar på att bigbrother ska börja älskar det !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0