Längesen.

Har inte bloggat på en vecka nu trorjag, men jag har verkligen inte orkat !!
Mår ganska dåligt jag vet inte varför, är inte på toppenhumör längre kan bero lite på det nog.
Men ska försöka blogga som förr lägga ut iallafall ett inlägg varje dag.
Men jag vaknade vid halv 7 jättetidigt skulle igentligen åka t ett ställe men det blev inte så.. :/
Somnade om vid halv 10 igen och sov typ 2 timmar, sen satt jag en stund vid tvn.
Har inte gjort något speciellt ba haft datan och så, orkar inte dra ut just nu.
Men kommer göra det lite senare, kanske ska fixa mig lite om jag orkar men kan berätta lite om vad jag gjorde igår också, jag var i liseberg med några underbara människor !
Vi åkte vid 3 och stanna tills det stängde alltså 10.
Skitkul var det, åkte atmosfear för första gången omg började gråta sen när vi hade åkt klart skratta jag söönder och ville åka igen.
Det var inga där några var det ju men verkligen inte så många som det brukar, man gick in till alla attraktioner direkt typ man fick vänta minst 2 min ba. De va ba vuxna där för det var blomstersak hahaha.
Va as trött när jag kom hem hade datan stund och sen gick jag och la mig.



bjuder på bilden, astrött och drogad efter liseberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0