Inte bloggat på länge.

Har inte bloggat på länge nu har inte orkat typ ingen läser ju min blogg ändå så de är ganska onödigt men ska blogga för anu och emils skull för dom + att jag älskar dom, iallafall någon som läser min blogg.
Asså har typ bara varit i skolan och gjort massa saker domma dagarna sen när jag har kommit hem har jag typ sovit har inte mått så bra justede, har haft dansuppvisning eftersom jag gick i adrianas danshus tvärbra är de börja däääär ni kommer älska det, ska börja där igen på hösterminen !
Men jaja dansade på lördag och söndag, på lördag dansa jag MTV klockan 6-8 !
Har typ dött man var tvungen att åka dit 10 på morgonen sen fick man dra vid 8..
Har inte sovit någonting dom dagarna, sen på söndagen dansade jag en dans vid 3-5 då kom mina föräldrar och kolla ganska läskigt faktiskt..
Sen klockan 6-8 dansade jag en till dans sen på slutet av showerna kommer alla dansare upp på scenen så firar vi har varit tvärroligt !
Men har precis bakat haha muffins tjockis (a)
LOVAR ATT LÄGGA UPP BILD PÅ DOM NÄR DOM ÄR KLARA SÅ NI BLIR SUGNA ! :D
Men har inte något speciellt att skriva det får bli ett tråkigt inlägg utan bild men lägger ut bild på muffinsen när dom är klara hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0