Idag & igår

Kom hem för typ en timme sen började med att försova mig sen stack jag till skolan och vi hade gympa så jag var med en stund vi körde brännboll roligt faktiskt.
Sen hade jag bild och sen åt vi och efter hade jag spanska boring och matte som är ännu tråkigare.
Sitter och kollar på tv nu och kollar lite på fb, gör inget speciellt orkar inte dra ut har ont i magen.
Kan berätta om vad jag gjorde igår började med att åka till en kompis vi sola där och åt jääättegod glass ska lägga upp en bild sen.
Sen drog vi till dansen i SKF det var sista gången vi skulle dansa och vi har uppvisning den 22 maj i mullan.
Hade jättekul älskar verkligen att dansa !!
Sen drog vi hem till henne vi skulle igentligen till liseberg fast det blev ju aldrig så ville åka atmosfear ! :(
Men jaja sen så tävla vi om vem som kunde äta mest tacos, hahaha det blev 7-7 :D
Dog verkligen blev proppmätt rekord också !
Sen kom min bror och hämta mig sen drog jag hem satt och plugga lite i matte som jag hatar fast det behövdes sen hade jag datan en stund omg en svensk tjej fick åka till berlin och träffa Justin min älskling ! ;o
Börja fan gråta avis, tänker också träffa honom ! ;*
Men har inte mer att skriva ha de.



Glassen vi åt ! :D



Taaacosen vi tävla om !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0