härlig dag

Vaknade för några minuter sen la aldrig in något inlägg hade inte tid !! :D
Det var fredag den 13 alltså otursdagen, men jag hade visst ba tur riktigt härlig dag !
Längar tills nästa vecka.
Men jaja var hos älskling, hade as kul va med soja och churri och så så dansade lite härlig dag, sen kom min pappa och hämta mig satte mig vid datan och ville aldrig logga ut va inne ganska länge och chatta med folk ! :D
Kan berätta lite om vad jag ska göra idag, jag skulle igentligen dra till flunsan men det blir inte så ska vara med älskling idag som fyller 14 !!
Grattis till dig hoppas du får en underbar dag, fast hon får sin present imon för då ska hon ha fest :)
Men ska dra hem till siman idag vara med henne och hennes familj och så, älskar dom underbara människor.
Jaja ska börja ta på mig fixa mig lite innan jag drar te henne hajdo.




här är en av hennes katter skitsmå !



jag hos siman hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0