Fredag och lördag.

Hello bloggar verkligen inte mycket längre kanske varann dag eller så orkar bara inte ni vet redan varför.
Men förrigår alltså fredag skulle jag igentligen till hammarkullen med några fast jag pallade inte de var inte så bra väder så jag drog aldrig stannade ba hemma och chilla.
Igår lördag drog jag till backa och stan skulle kolla kläder till skolavslutningen men hittade inget så drar igen nästa vecka och kollar men man köpte iallafall nagellack hahaha.



Nagellack ett blått och ett grönt och ett läppglans jag köpte.

Sen kom jag hem vid kanske 6 något åt mat kollade på en film så somnade jag men så hade anu kommit o plingat på mig fast då sov jag men sen väckte min mamma mig och berätta att anu hade kommit så jag messa anu och hon kom till mig kanske vid 9 vi kollade på matchen mellan Barca - Manchester och klart visste alla redan att barcelona skulle vinna ! :)
Sen kollade vi på film och hade kul haha tvärkul var det igår.
Hon stannde här till ungefär halv 12 sen drog hon hem och jag hade datan en stund chattade lite och sen kollade jag på en film och somna.



lite godsaker jag och anu åt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0