fest -

Tänkte passa på att skriva lite på bloggen eftersom jag inte har något att göra.
Ska på fest, fest och fest hahaha men en kompis fyller år så ska dit.
Orkar inte fixa mig haha, får väl komma helt rutten till henne, men kan visa sen senare vad jag köpte till henne.
Ska dit halv 3 med dom underbara människorna !
Kan skriva sen på kvällen om hur det har varit, hoppas det blir roligt vi skulle ju igentligen vara ute men eftersom det är pissväder kommer vi vara inomhus och göra någonting.
Åååhh, vet inte vad jag ska ha på mig får damp.
Men ska inte skriva mer nu bara för jag ska kolla vad jag kan ha på mig och ska träffa lite folk innan jag ska till henne måste snacka med dom och så men jaja ni får ha de så bra.
Och förresten om ni undrar varför jag inte skriver så mycke och sånt är de för ingen läser min blogg okänd och ointressan.
Men aja ha de.



OMG VA STORT MITT HUVVE SER UT, MEN JAJA BJUDER PÅ BAJSBILD INGEN KOLLAR BLOGGEN ÄNDÅ !

Kommentarer
Postat av: Louise

Kämpa, sprid din blogg så mycket som du bara kan. I know you make it! Du måste bara vara lite mer aktiv på din blogg, i swear allt blir bättre då =)

Kramar från Louise.

2011-05-15 @ 13:03:48
Postat av: armina

vet inte vem du är direkt men haha tack. :)

2011-05-16 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0