-

Shuu skrev inte något igår, kom hem från skolan och plugga och sen ringde en kompis och det hade hänt en sak åkte till henne direkt och var med henne, och sen drog vi till ett annat ställe, jag tänker inte säga vad det handlar om eller vad vi gjorde för hon vill nog inte att folk ska veta.
Men hon klarar sig igenom detta jag vet det hon är stark !!
Men jaja så är livet, så jävla svårt !
Men kom hem skulle igentligen vara med en kompis fast nej det blev inte så satt hemma och plugga lite till matte provet vi har på torsdag.
Har inte gjort så mycke mer väntar tills BB ska börja :)
Hade hemkunskap innan jag slutade, jag och emil bakade cookies lite fail blev dom fast jättegoda !
Kan lägga ut bild på dom senare inte så intressant men det är tråkigt att lägga ut inlägg utan bilder.
Men ska dra nu och aahh jag vet inte typ göra något hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0