PUSS

Drog till bergsjönfestivalen med matilda, anu & asiye & najma.
Jag anu & asiye mötte matilda & najma i backaplan sen drog vi alla dit tillsammans.
Vi kom dit gick runt lite & så sen träffade vi en tjej va med henne & så sen kom matildas kompisar hon hade inte träffat dom på länge eftersom hon har flyttat så vi var med dom lite också.
Sen drog najma & asiye t stan & ja matilda o anu stannade kvar med hennes kompisar.
Sen efter ett tag drog vi också vi mötte najma o asiye i stan.
HAHAHAHAHAHA Matilda typ skulle skrämma fåglarna sen en kärring kom & skrek massa saker på typ serbiska eller nått jag blev fan rädd på riktigt hahahaha dog av skratt.

 Men sen drog vi till backaplan vi skulle igentligen hem till matilda men de blev aldrig så, så vi drog hem till mig istället åt mat & sånt :D
Aaa de finns ju typ inget att göra i detta äckel väder.. -.-'
Hoppas verkligen inte det fortsätter såhär !!
Finns typ inget annat att skriva men om någon vet något jag kan göra på bloggen som är roligt typ svara på frågor eller bara vad som helst ställ lite frågor det blir roligare för jag vet aldrig vad jag ska skriva de är ba tråkigt.



spikful hahaha men bryr mig inte.



juuuuuuuuuuuuurdgubbar ! ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va de inte du mannen som var där, tror jag såg dig, riktig heting bror sväär

2011-06-18 @ 21:27:10
Postat av: armina

är de ppr ?

desamma bror tvärhet du också! <3

2011-06-18 @ 22:29:47
Postat av: Anonym

Ejj Såg Dejj där vrf hälsa du itte?? Wha Jag ståg bakom dig och sånt här , hon kollar itte ens !!

2011-06-19 @ 20:07:33
Postat av: ...

Ejj Såg Dejj där vrf hälsa du itte?? Wha Jag ståg bakom dig och sånt här , hon kollar itte ens !!

2011-06-19 @ 20:08:14
Postat av: Loveliwww17

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-06-29 @ 11:18:30
URL: http://loveliwww17.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0