min dag.

förlåt för jag inte skrev något inlägg på morgonen men jag hann inte..
men nu får ni veta surprisen det är inte speciellt typ, men berättade ju att älsklingen linnea fyllde år så vi skulle ha en överrsakning fest t henne kunde inte skriva de igår för hon kanske läste bloggen & aa.
men träffade tjejerna på wiesel sen drog vi & köpte tårta & presenter och sånt sen drog vi t hannah & fixade allt och bad linnea komma över för vi behövde snacka med henne om en sak hahaha men aa så vi åt tårta, chips och massa godsaker sen drog vi hem t sofia och spela guitarhero tvärtråkigt ! -.-' ..
men sen drog jag och hannah o linnea för vi tyckte det var för tråkigt så vi träffade nya kompisar aa ni får bild på
dom nu asså vi hade ändå typ inget annat att göra.



' ser helt ceppad ut, kolla tjejen med rosa såsöt flätade hennes hår :D


Men aa sen följde linnea & hannah med mig med elton till hållplatsen så jag drog t eke för vagnen gick it mer så fick min pappa komma och hämta mig som vanligt det är typ min dag idag faktiskt roligt & så gjorde vi typ sönder en .... kan inte berätta vad för då kmr personen märka att de var vi men aa hejdå ni får ngn bild på tårtan & sånt nu :)


orkar inte ladda upp alla vet inte vart jag la ni fick dom fulaste bilderna haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0