ledigt :D

Har inte skrivit på någon vecka nu sorry har inte orkat.
Men har ledigt nu tills på tisdag ! :D
På måndag har vi kollat på en film i skolan som hette '' Min lärare är en utomjording ''
den var faktiskt bra så vi har gjort lite roligt i skolan iallafall vi hade rollspeler också pirrigt.
Fick ledigt i torsdag skönt att inte dra till skolan.
På tisdag ska vi promenera runt delsjön det tar typ 2 timmar eller nåt men vi kommer grilla också så kan man få bada också om det blir fint väder :)
På onsdag är det klassensdag då ska klassen dra till kåsjön och bada och grilla fan va roligt haha.
Men iallafall i onsdag skulle jag igentligen till liseberg fast det blev inte så så stannade hemma hos en kompis och mysa lite kollade på s.a.w läskigt och såklart så hade man lite godsaker som vi åt !





I torsdag var jag med fina anu vi var hemma hos mig kommer inte ihåg vad vi gjorde ! ;o
Men vi stack ut och ba satt i solen lite & så skönt väder !
Vi gjorde inte direkt något speciellt typ, men aa idag är de ju fredag och jag orkar ingenting är dödstrött ville igentligen dra till kviberg och kolla på göteborgscupen men har inte orkat kanske gör de imon :)
Aa har inte något att skriva mer typ ha de bra :)<3



                     en fin bild på gruppen :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0