:)

Sitter och snackar på skype med tjejerna ! :)
Var med dom innan i wiesel och luffade typ roligt hade vi iallafall, drog hem vid typ 8 för då drog alla hem jag som ville vara ute länge ! ;/
Men aa igår var jag med anu & asi vi drog tills seren & duygus skolavslutning klockan 8 ;o
Hur orka ja ens vakna men hade lovat dom så aa.
Jag har ju redan haft sommarlov i en vecka nu tiiidigt sommarlov ! :D
Men jaja sen drog vi hem o träffades igen vi var ute o träffa några pojkar :)
Sen drog vi till länsmans lite och gjorde lite saker sen drog vi hem igen & drog ut typ vid halv 7 igen vi drog t säle & önske gick hem vid 10 sen igen.
Men jaja någon som vill träffas nu på sommarlovet så kommenteeeeeeeeera ! :)
Ingen läser ju här men struuunt i ! :D



vågar iallafall bjuda på en ful bild.. -.-' !



hihi ännu en bild jag bjuder på ful jag vet är jävligt drogad också, men tycker inläggen blir roligare med bilder & ingen läser ändå så drf får ni denna bilden ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

olala heting ju

2011-06-16 @ 10:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0