Dag 12 - detta saknar jag.

Ska berätta om vad jag saknar, saknar väldigt mycket men en sak jag saknar väldigt mycket är sommaren 2010 alltså förra året, den var helt undebar.
Lärde känna nya, vissa var så underbara men tyvärr har dom förändrats den var helt klart bara bäst!
Vill bara spola tillbaka tiden dit, man hade också svåra dagar då man inte visste vad man skulle göra med sig själv, men man var också så jävla lycklig & älskad de va massa kärlet hit & dit.
Bästa känslorna i livet, vara lycklig & ha massa kärlek runt om sig.
Det finns även dagar jag ångrar från sommaren, fast saknar de mesta de va ba helt underbart.
Tack alla som var med den sommaren & gjorde den underbar.
Te amo adios.


hitta bilder från förra året, tror inte de var sommar de var typ vår där men jaja, min svarta mobil saknar den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du blogga eller inte? idiot

2011-06-29 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0