4 juni

Igår var jag typ hemma sov jättelänge haha slösa bort en dag.
Vaknade typ vid 4 åt kebabtallrik asgott ! :D
Sen gick jag ut en stund på gården & luffa typ en halvtimme sen kom jag hem typ vid 6 bakade paj, fast asså sån färdig som man bara häller i formen & sen sätter in i ugnen sen är de klaaaartt !
Den blev faktiskt god blåbärspaj var de (a)'
Hade datan till typ 10 sen kollade jag på bigbrother, roligt att se gamla deltagare :p
Gick och la mig typ vid halv 1 typ aa de va min dag igår.

Jag vaknade vid 9 trorja fan va tidigt ;o !
Men aa sen har jag bara försökt ringa en kompis men hon svarar ju inte, men har fixat mig lite & så ska åka och bada, de är ju så fiint väder ! ;o
Men aa ni får ha de så bra måste packa lite och så.



bild på mig & min älskade apa :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0