19 JUNI ! :D

Kom nyss hem har varit ute med anu & asiye idag.
Kom hem från wiesel sen var jag hemma lite skrev ju inlägg om det tidigare.
Men sen bestämde jag och anu att dra & köpa godis och hyra ngn film så vi drog ner t torget och köpte lite godsaker, sen drog vi hem till mig och kollade på film & myste lite tillsammans :)





Sen drog vi och mötte asiye i vårväders vi skulle t frisk o köpa nötter fast det var ju stängt så vi promenerade t länsmans och softa lite snacka & så.
& gissa vem man såklart ska se..
K U R D E R N A !!
Fortfarande äckelväder hoppas inte det ska regna imon kommer dö !
Men jaja typ hängde lite där sen drog vi kommer inte ihåg vad vi gjorde faktiskt men kom hem vid 10 ungefär.
Nu sitter man ju och snackar på skype som vanlig med hannah, siman & linnea eftersom hannah tjatade tills jag var tvungen att logga in.. -.-'
Nu orkar ja inte skriva mer, STÄLL LITE FRÅGOR VAFAN DET ÄR JU TRÅKIGT ANNARS !
Men pusspuss





bild från typ mars eller nåt som ni ser är det snö på bilderna fast det syns inte så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är kurderna :D

2011-06-20 @ 12:49:51
Postat av: ;

Jag tycker tjejen höger är ful, och ser ut som en apa !! ;)

2011-06-20 @ 18:02:11
Postat av: ;

* Jag Tycker tjejen höger är ful, hon liknar min ass !!

2011-06-20 @ 18:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0