snabbt inlägg '

hejhej mina fina.
Kom precis hem eller aa hem men till mina kusiner.
Var ute innan och tog en sväng i biskop saknat mitt hem !! :) Efter att ja hade hälsat på lite där drog jag tillbaka till tuve t mina kusiner så drog vi till stan lite sen stack vi och åt sushi mums.. Kunde inte ta några bilder för min mobil är helt cepe och glömde kameran hos dom.
Men gissa vad man hitta spanska churros som man steker själv så vi köpte iallafall ett paket churros som vi ska laga senare på kvällen med chokladsås och soocker muuums, så blir det att äta massa gottigott idag också.
Kommer ladda upp bilder senare när vi ska laga dom ! :)
Nu ska vi iallafall ut med hunden lite sen bara sätta oss vid gården och snacka.
Vi hörs senare. Puss :*


några biilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0