puss :*

kom precis hem har varit ute med roza och jasmin mina kusiner och deras kompis Amin.
Satt bara ute på deras gård och lyssna på musik och snacka och mumsa oss med godis ! :)
Hade tänkt att gå ner lite men går bara upp sen jag har börjat hänga med dom äter hela tiden fast ändå är dom smala som pinnar men jag blir ju ba tjockare än vad ja redan är ! ..
Men nu ska jag iallafall vara inne på facebook lite och har skaffat twitter men fattar verkligen inte någonting ska försöka kolla runt lite och se hur de funkar.
Sen blir det nog kolla på någon film med älsklingarna men ja skriver ett litet inlägg senare.
Ställ frågor om saker ni vill veta, bloggen måste bli mycke bättre och roligare, för just nu finns de väl inga läsare hahah försår inte ens varför jag skriver de är bara skönt att prata ut pratar inte dirket men ni fattar.
Men puss. Vi hörs senare !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0