mitt ögaaa ! :( ..

hejhej, förlåt för jag inte har bloggat men har verkligen inte orkat !!!
Vaknade upp vid 11 trorja sen drog jag ut orkar inte berätta vad jag gjorde hahah..
Aahh justede, jag vaknade upp med ett svullet öga fattar inte vad som har hänt ? :o
Jag som drömde om så bra saker, hur fan har jag slagit i mitt öga, de är helt rött och blått ! Stackars mig det svider jättemycket..
Hur mår ni då ? Själv mår jag superduper idag. Men jaja vad kan man skriva om justede hahah har funderat på att skaffa en hund det ända som stör mig är att jag måste gå ut så ofta med hunden och jag kommer hem ganska sent ibland från skolan och på morgonen hinner jag inte och på kvällarna vid 12-1 sover jag ju då man också måste gå ut, fast är inte detta konstigt vi har inte skaffat hunden än men ändå har vi redan köpt massa saker till henne, skriver henne för jag ska köpa en tjej isåfall :)
Fast det blir att få henne till present när ja fyller i september så har god tid på mig att fundera om jag verkligen vill ha en hund vad tycker ni då ? =)

Detta är lite saker vi åkte & köpte !! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gosiga saker. Jaa jag tycker du ska skaffa en hund ??!!

2011-07-27 @ 12:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0