mallorca

kom nyss hem och klockan är 02:27 vi stack ju ner och åt som jag berättade. det var sjukt mysigt att äta vid stranden och bara sitta och kolla på vattnet och alla vågor & måste säga att det var sjukt god mat..
Tog massa bilder men hinner inte ladda upp några vet inte ens var jag har lagt kalbeln till min kamera.
Vi satt bara där och njöt av allt det fina i någon timme sen drog vi vidare mot stan, först drog vi till en ställe där vi åkte massa karuseller och sen vann man massa gottgott turen va med oss inatt iallafall, sen drog vi vidare mot ett annat ställe där dom skjöt raketer tvär fint var de så vi beställde spanska våfflor med choklad sås tvärgott var de ! :)
Har inte mer att berätta från idag för jag ska sova nu :O  men bara så ni vet så kommer jag inte skriva något imon på morgonen för vi ska åka jätte tidigt till mallorca. Det tar några timmar att åka dit härifrån, alla berättar att det är sjukt fint där så vi åker dit & checkar stället. kissie är ju i mallorca just nu så man kanske möter på henne, hon blev ju jagad av polisen där igår efter att ha druckit så mycket ? :O Men aa iallafall..
Ska ta en massa bilder att visa er men dom kommer upp när jag kommer hem till sverige igen.
Godnatt finisar! ♥



                                        sjukt fint ställe, ska bli fint att ta sig ett dopp där!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har varit det jätte vackert place !! :D

2011-07-31 @ 10:37:31
Postat av: Lina lagfström

hoppas du har det roligt då sötiiiss ! <33



2011-07-31 @ 10:46:11
Postat av: Anonym

kan du ladda upp bilder på din hund ? :)

2011-07-31 @ 11:38:45
Postat av: beatrice

omajg sjukt fin blogg och header !!

skulle du kunna fixa min. Hör av dig sötis ? :)

2011-07-31 @ 11:44:34
URL: http://http://bbeatrice.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är vackra & unika

2011-07-31 @ 12:16:40
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Anonym

omg tänk så ser du min bror hahahaha ärligt om du ser honom gå o hälsa då :D

2011-07-31 @ 13:28:20
Postat av: Anonym

BLOGGA !!

2011-08-03 @ 20:10:38
Postat av: Anonym

bloooogggaa dååå :(

2011-08-03 @ 22:09:24
Postat av: dedu..

snälla bloggaaaa, älskar din blogg !!!! <333

2011-08-04 @ 00:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0