it was only just a dream..♥

tjeenatjeeena. Godmorgon alla finisar
Vaknade jättetidigt idag eftersom alla skriker när dom ska prata i tele så aa..
Sitter och snackar på facebook nu med vissa, och planerar även vad jag ska göra idag.
Gissa vad man äter just nu.. ? Jo detta goda på bilden nedanför jättegott mums fillebaaabba ! =))

Är som sagt jätteglad nu förtiden men ändå så saknar man så jävla mycket som allt från förra året allt när man var mindre då precis allt var perfekt.
Saknar honom också så jävla mycket det var inte meningen att det skulle bli såhär men såhär är ju livet ellerhur, det går inte att hjälpa. Jag var lyckligast med honom men även fast det dagar då det var som värst, saknar den dära kärlek känslan lite just nu, fast jag vet inte om jag hade orkat med ngn kille för det är massa hit & dit man blir så jävla ledsen ibland, Men ska inte skriva något om det mer det är ointressant för er att läsa hahah men puss ja skriver mer sen. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem saknar du sötnos?

2011-07-15 @ 13:09:08
Postat av: s

iihhh.. tom eller ? :D

2011-07-15 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0