hej finisar =)

Förlåt att jag inte skrev något innan men aa vaknade upp vid 9 ungefär eftersom någon skulle komma och fixa toaletten vi pajade igår. Så vi fixade oss orkade inte äta något men drog ut och mötte amin ja dog av skratt faktiskt hahah hans skämt riktigt kul humor men den slår inte min.
Men jaja iallafall statistiken har iallafall blivit mycket bättre det var uppe vid 186 inne men nu har den höjs till 256 typ jättebra att ni läser min blogg och fortsätt kommentera och ställ massa frågor wiihoo ! =)
Nu kom vi hem för att käka sen drar vi till stan och möter upp några som ska sova över hos oss i 2 dagar dom kommer från stockholm så de blir ju kuul. Alltså träffade dom när jag var liten bebii så har inte sätt dom på år så det blir väl roligt att se om dom känner igen mig höhöh (a) Men nu ska jag dra mig vidare..
Ha de så bra älsklingar, puss!!


Kommentarer
Postat av: johanna

hej, allt bra? :)

2011-07-20 @ 17:52:20
URL: http://johannalives.blogg.se/
Postat av: Josse

Fin blogg! :D

2011-07-20 @ 21:35:38
URL: http://jokeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får mindre besökare när du inte uppdaterar

puss

2011-07-21 @ 11:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0