hej babes ;*

tjeenatjeeena.
Tycker jag har så roliga rubriknamn men kommer aldrig på vad dom kan heta så dom får va så.
Har inte kunnat blogga dom senaste dagarna eftersom min mami & dadi har åkt till spanien så har typ barnvakt hahaha nej men är i tuve hos typ mammas brors någonting..
Asså åkte bara hit för att dom har barn som jag kan vara med hade sovit hos min bror annars fast orkar inte med honom så valde hellre att sova hos dom.
Deras data var sönder så min bror fick hämta min data hem till dom så nu kan jag blogga !! :)
Ska försöka lägga ut minst 2-3 inlägg varje dag nu eftersom jag inte har bloggat på länge.
Har bara varit ute åkt lite överallt & idag var jag i nordstan och bara kollade runt köpte bara ett par klämmor till håret. Men gissa vad som kom igår jo min Justin Bieber tshirt jag hade beställt ni ser den på bilden där nere, den ser stor ut på bilden men det är storlek ''S'' och den är finare på + att datumet stämmer inte -.-
Men iallafall Fan vad tiden går fort snart börjar vi ju skolan igen ? ;o
Men ska åka till spanien i en vecka trorjag skulle igentligen åka med mamma och pappa men orkade inte stanna så länge så ska nog bara dra dit en vecka. Men ska till torget i tuve nu och köpa lite godis och andra godasaker sen bara softa och kolla på någon film så vi hörs senare !! :)


 tshirt från: cdon.com
pris: 179


Kommentarer
Postat av: Felix o;

Kaozigt o;

2011-07-07 @ 20:32:55
Postat av: Anonym

vi måste träffas innan du åker till spanien:)



Saknar dig <3

2011-07-07 @ 20:37:45
Postat av: hannah

fsn din råtta, har ju vart orolig!

nicetröja! :D

puuuuuussssss :D

2011-07-07 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0