God natt ! :*

hejhej bebisar! =)
Klockan är typ lite över 1 och jag ligger redan i sängen och halvsover orkar inte kolla på jersey shore mer så kollar resten imon!
Ska bara fixa en grej på min data snabbt sen blir det att gå och lägga sig..
Skriver imon när jag vaknar puss vi hörs + nu bjuder ja på denna fula roliga bild.


Hahaha jätteful bild vet, från vintras när jag och siman var i stan hade as kul den dagen saknar dom dagarna.
Minns du varför jag tog på mig den ? Hahah för jag skulle bli vän med S.K
Typ hard rock halleluujaaaaaaaaaaahh !!
Detta är verkligen inte min stil. Skulle aldrig haft på mig den annars det var bara för skojs skull.
Aja saknar dig! ♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA ARMINA ATT DU VÅGADE LÄGGA UT DEN HAHA :D

ååhhh.. vilka dagar vi hade. Saknar dom tvär mycke vi åkte till stan varje dag haahahha sånna luffare vi va :p <3

2011-07-15 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0