förlåt !

förlåt för jag inte har skrivit något men gör det nu istället. Har tyvärr inte orkat vaknde upp fixade mig sen drog man ut till stan ! :)
Köpte bara ett par jeans från cubus har inte tagit någon bild på dom så kanske laddar upp någon senare om ja orkar byta om. Men vi var i stan ett tag kollade runt överallt och så tills klockan var ungefär 5 sen drog vi och åt mcdonalds det va faktiskt ganska längesen göött va de iallafall som alltid !
Menmen sen påväg hem såg vi någon av kusinernas kompis på gården så fick stanna kvar typ en halvtimme där och ba chilla fast ja va så trött och bara ville lägga mig, men har faktiskt sovit lite typ 20 min höhö (a)
Sen lite senare ska vi dra t lidl och köpa saker som vi kan ha till kvällen, skriver något inlägg sen om ja orkar puss ha de såbra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0