baby '

hejhej. Var precis ute med hunden inte min men min kusins !!
Funderar själv på att skaffa en liten valp fast vet inte om jag orkar för man måste gå ut med den hela tiden och sånt. Jättefint väder ellerhur ? -.-'
Köpte även en finnmedel idag har inte stora finnar bara sånna pytte små man ser dom inte direkt jättebra men man ser om man kollar noga och vill inte ha några finnar alls, men det är svårt att få bort dom små men ska iallafall försöka annars prövar jag ngn annan kräm menmen,
Har superduper ont i huvudet så satte på lite musik på spotify + att volymen är uppe till max så det kanske hjälper hahaha musik är ju livet..
Men ska ta en dusch nu sen plattar ja håret sen sätter jag mig nog framför datorn igen.
Har ätit massa körsbär och melon idag.. Är jättemätt kommer inte orka äta något annat idag efter det !
Om det är något ni vill veta kan ni kontakta mig på facebook om ni inte vill ta det på bloggen. '' Armina Farinam ''
Hörs senare ikväll, puss..



Kommentarer
Postat av: Anonym

svara då apa

2011-07-08 @ 22:26:29
Postat av: armi

fixade håret apa såg inte :D

2011-07-08 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0