nanana..

kom nyss hem. Min bror åker till norge idag för han har fått jobb där borta så han lämnar oss, Nej men det var svårt för hans fru för dom har aldrig varit ifrån varandra & nu blir det att han flyttar dit men han kommer nog komma på helgerna när han hinner så det har varit lite tårar hit & dit. kommer sakna honom :/ Men vi kommer åka dit & hälsa på honom också såklart.. Började regna precis när jag kom hem tur att jag inte blev våt men tror de har slutat nu, vädret gråter visst med oss ? :O
Har varit med mami och handlat också ville göra henne glad för jag hjälper aldrig till annars, så hon blev ju glad att jag kom med henne. Men nu ska jag käka något sen blir det utgång snyggingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0