lovely night !

förlåt förlåt förlåt för bloggandet. men drog ut jättetidigt och gick hem till bebo vi satt och snackade om allt möjligt hade tvärkul det var ju sålängesen man träffades. Sen drog vi till liseberg hade dödskul träffade även andra kompisar man inte sätt på länge saknat dom ! :)
Men omg vet ni vad det bästa var ? Eric Saade sjöng omg det var så jävla roligt. Hur ska jag beskriva med ord hur H E T han är han var fan helt perfekt döödsheeeeet . Jag sjöng till hans låtar dansa loss skrek hans namn så alla kolla & sånt hahaha. det var dödskul en dag jag kommer minnas. Det var fan proppfullt.. Men aa kom hem för en timme sen ungefär har tagit en dusch och tänkte skriva lite här nu för jag inte har skrivit något idag. men har inte mer att berätta ha det bra finisar ! :*
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var också där :)

2011-08-08 @ 23:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0