Lite om mig själv.

Kom nyss hem från skolan fick sluta tidigare eftersom det hade hänt en sak riktigt synd :/ ..
Men så är livet, Min blogg är så tråkig har inte speciellt att skriva om så jag tänkte att jag kunde skriva lite om mig själv eftersom jag inte har gjort det i något inlägg kanske bara berätta lite kort om mig.

Jag är 13 år alltså 97a går i rambergsskolan på fritiden är jag alltid med vänner fast har börjat plugga nu ska brukar vara hemma några timmar och plugga annars är jag alltid ute !
Min favoritfärg är rosa och turkosblå.
Jag går i dans i adrianas danshus går i street dance, street fusion och MTV skitful att dansa älskar de verkligen !
Jag älskat mat borde nog också vara med faktiskt riktigt tjockiis !! :D
Gillar typ all musik älskar musik hade inte kunnat leva utan musik ! ;o
Min favorit artist är Justin Bieber min älskling så jävla fiiin är han den kiilleen !
Men har inte så mycket mer typ att skriva men kanske ska ha någon frågestund så ni själva får fråga vad ni vill det får vara vilka frågor som helst !
Lägger upp lite senare om när jag kan ha frågestund.



jag med kameran, och den andra är siman (y) .


Kommentarer
Postat av: Anonym

tvek att du är 14

2011-04-29 @ 16:42:23
Postat av: Anonym

anu lilla du det står 13 om du inte kan läsa :D

2011-04-29 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0