barca - real madrid

Började dagen med att vakna 7 typ tog på mig lite så och så sen drog man till skolan.
Började med att ha matte boring sen hade vi so hade muntlig uppvisning roligt faktiskt :D
Sen engelska och sen hade vi rast spelade faktiskt fotboll på rasten brukar inte vilja spela men det var faktiskt roligt sen hade vi svenska och vi kollade på ''Harry Potter'' sen skulle jag igentligen ha spanska fast jag gick inte (a) -
Skulle ha dans idag också men fick fan sitta och plugga istället fan vad jag hatar skolan men jaja så är det när man inte pluggar till prov och sen får omprov :P !!
Men sen drog jag mcdonals med brorsan och hans tjej vi köpte inte så mycke bara lite småsaker sen drog vi upp till ramberget och åt våran mat och snacka lite faktiskt skönt att bara sitta och kolla ut över älskade göteborg och jag kom precis hem typ så jag tänkte att jag kunde skriva lite på bloggen men jag har inte så mycket mer att skriva ska dra och kolla på champions league för mitt älskade lag BARCA spelar mot real just nu klart att barcelona kommer vinna över dom min älskaade messi kommer ta alla dom !! Men ska dra och kolla på matchen nu ha de.



gammal bild på mig och siimaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0